Ateizam

petak, 06.10.2006.

Nekoliko citata iz Starog Zavjeta - procijenite sami!

Bog je šovinist:
Kada su se ljudi počeli širiti po zemlji i kćeri im se narodile, opaze sinovi Božji da su kćeri ljudske pristale, pa ih uzimahu sebi za žene koje su god htjeli. Onda Jahve reče:»Neće moj duh ostati u čovjeka dovijeka; čovjek je tjelesan, pa neka mu vijek bude stotinu dvadeset godina.»

Noa je sadist i baš je zato miljenik Boga Jahve- sadista:
Noa, zemljoradnik, zasadio vinograd. Napio se vina i opio, pa se otkrio nasred šatora. Ham, praotac Kanaanaca, opazi oca gola pa to kaza dvojici svoje braće vani. Šem i Jafet uzmu ogrtač, obojica ga prebace sebi preko ramena pa njime, idući natraške, pokriju očevu golotinju. Lica im bijahu okrenuta na drugu stranu, tako da ne vidješe oca gola........................... Kad se Noa otrijeznio od vina i saznao što mu je učinio najmlađi sin, reče:»Neka je proklet Kanaanac, svojoj braći najniži sluga neka bude!»

Abraham je svodnik vlastite žene >(a kasnije je pristao i ubiti vlastita sina), no baš takve Bog voli, a kažnjava nevine:
Kad je bio na ulazu u Egipat, reče svojoj ženi Saraji:»Znam da si lijepa žena. Kada te Egipćani vide, reći će: to je njegova žena, i mene će ubiti, a tebe na životu ostaviti. Nego reci da si mi sestra, tako da i meni bude zbog tebe dobro i da, iz obzira prema tebi, poštede moj život.»….... Abramu pođe dobro zbog nje; steče on stoke i goveda, magaraca, slugu i sluškinja, magarica i deva……Ali Jahve udari faraona i njegov dom velikim nevoljama zbog Abramove žene Saraje. I faraon pozva Abrama pa reče:»Što si mi to učinio? Zašto mi nisi kazao da je ona tvoja žena? Zašto si rekao: ona mi je sestra, pa je ja uzeh sebi za ženu? A sad evo ti žene, uzmi je i hajde!»

Zahvaljujem blogeru Antunu Kaužljaru, poznatijem na ovom blogu pod pseudonimom Besposličar, na ideji za ovaj post (a i za neke daljnje postove).

- 12:15 - Komentari (64) - Isprintaj - #